viernes, 25 de diciembre de 2009

DIA 23 DE DESEMBRE 2009

A les 6 del mati el meu pare ens espera a casa per anar de cami a l,aeroport, no sense abans anar a deixar un paquetet a Viladecans a casa Rius. En efecte, deixem la Naia de colonies a Viladecans. Cap a quarts de 7 en Joan ens espera amb un gorro intentant evitar les consequencies del dia gelid que fara. ( Disculpeu els accents pero amb aquest teclat no n,hi ha ). La nostra petita femella salta d,alegria en veure que l,esperen dies de sortir cada dia moltes vegades, de menjar les delicies de la Cele....En fi, anem a l,aeroport sabent que trobarem a faltar aquest petit gran animal que tant moments divertits ens fa passar...
Aterrem a l,aeroport i el meu pare ens desitja sort...sort que aviat es veura reflectida per la seva ausencia...
La primera noticia es que, degut al mal temps que hi ha en els aeroports europeus, sortirem amb m'es d,una hora de retard cap a Londres. Aixo ja ens preocupa perque hi ha la possibilitat de perdre l,avio cap a Honk Kong. ( Fem Barcelona - Londres - Honk Kong - Melbourne ).
Efectivament, sortim amb una hora i mitja de retard des de Barcelona. Arribem a Headrow i correm, correm, correm ( per un moment em maleeixo de que no he fet prou esport ultimament ), passem per terminals, botigues...veig davant meu molta gent i el lluis corrent, escapulint-se d,entre la gent i cridant: Vinga, vinga Martina, corre, corre...En aquests moments  nomes em fixo en seguir aquesta personeta vermella ( que si que esta molt en forma ). Tamb'e penso que tinc que deixar de fumar....
FINALMENT, i per molt poc, arribem a l,avio ( nosaltres si pero pel que hem vist despres, les maletes no. No pot ser que corrin tant com nosaltres !!!!!!!!!!! ).  Un boeing enorme que parara una hora a Honk Kong per posar gasolina.
Sortim cap a les 2 del migdia i el viatge es bastant normal ( pelicules, llibres...). Al LLuis li ha tocat una asiatica al costat pero dorm durant les mes de 10 hores que dura el viatge...

No hay comentarios:

Publicar un comentario