jueves, 31 de diciembre de 2009

30 DESEMBRE ULTIM DIA ADELAIDA

Com que ho hem trobat tant ple, vam decidir el dia abans reservar un motel a Adelaida per 2 dies ( motel per compensar el pressupost del dia abans amb l,hotel de golf...). El Motel es el tipic que nomes s,il.lumina una lletra rollo cutre ( perque no funcionen mai totes les llums dels retols que posa motel ?? Hauriem de fer un llarg debat...) Quan ens llevem ens n'adonem que estem al carrer dels putiferis !!!!! Jijiij...un darrera l'altre, hot, hot, hot...tot es hot en aquest carrer...jijiji...hi ha un ambient bestial a la nit...
Be, anem cap a la poblacio costera de Glenelg i fem una mica de costa ( Heaven Bay ) fins arribar a Port Adelaida, un poble molt turistic.

Parem un moment a un ciber per llegir diaris, mirar blogs...i mirem que ens EDREAMS ens ha tornat el diners del bitllet Adelaida-Sidney. Aixo pinta malament!! Anem a l,aeoroport d,Adelaida i efectivament, el nostre bitllet esta cancel.lat i no trobem vol per l,endema...MAI MES compro res a edreams, ni un avis, ni un email...si no arribem a mirar Internet arribem l'endema a les 6 del mati i no tenim bitllet. Ja ens comencem a estressar...tot d,una vaig al Customer Service i ens aten un noi amb milers de tics ( cosa que ens posa una mica nerviosos ), tics que enriute,n del Quim Monzo...Li dic que ens han perdut maletes, que no tenim reserva per l,endema...aixi que ens treu uns bitllets de sota la butxaca i li paguem. Ens costa el mateix que per Edreams. Ufff...ha vingut de cop i mes sabent que a Sidney ens esperen 4 dies en el meravellos hotel Sheraton ( aixo ja ho explicare proxim dia ).
A mitja tarda necessito anar a l,habitacio i endinsar-me dintre un llibre per oblidar el malrollo de l,avio i tot plegat, el lluis va als museus d,adelaida. Museisticament parlant ( com diu el LLuis ) diu que son molt bons, i tots gratuits. Veu fossils, historia natural, estramatolits autralians ( pioners de la vida a la Terra ), la fauna d,Ediacara ( primers metazones ) i fins i tot un meteorit de Mart.
Al vespre, sortim a fer una volta i entrem a un lloc anomenat MESA LUNGA...tapas i sangria...( al Lluis no li agrada anar a aquests llocs perque diu que son molt guiris pero a mi em ve de gust un pa amb pernil iberic, diguem tiquismiquis...). Ens bevem una sangria de cava Vallformosa impressionant, fet que ens fa oblidar les intransigencies tipiques dels viatges i ens fa tornar a l,hotel tot ballant en comptes de caminant ( almenys jo jijijij )pel nostre carrer, el carrer dels putiferis...