lunes, 4 de enero de 2010

4 DE GENER...PRINCIPI DE RUTA

Comencem el recorregut de mes de 2.400 Km per la costa est ( de SIDNEY a CAIRNS ) acompanyats. Ens acompanya la LU ( una magnifica Camper tota engalanada de floretes ) i la GARMINIA ( el nostre GPS ). Ai, tantes hores de cotxe a vegades distorsionen les nostres ments jijiji. La LU ens ha sortit mes calladeta i tira bastant pero la Garminia no para de parlar...m'esta rivalitzant !!!!!!!
Comencem la ruta fent 400 km, gaudint d,un paisatge cada cop mes tropical, passant rius i avistant el Pacific Sud.
Parem a dinar a Port Macquaire a primera linia del mar un FISH AND CHIPS ( a diferencia de casa, el peix sempre el mengen amb Chips...fem una caminadeta de 1 hora per la platja per estirar les cames. Quines cases a primera linia del mar...que en viuen de be aquests australians !!!!!!! NO entenc com tots els anglesos no van vindre a viure aqui i van deixar la plujosa Anglaterra pels deportats !!!!!!
Cosa molt curiosa, hi ha tot el "rompeolas" pintat amb missatges ( hi ha missatges curiosos, missatges de desamor, d'amor, de perdues...tot molt curios )fins que arribem a una platja de surfers...

Continuem conduint fins al vespre. Al final del dia hem fet 850 km. La Camper ja comenca a ser un caos total, no trobem res...aparquem a un lloc estupendo per dormir.
Pero avui quan m'he llevat al mati hi havia un cartell que posava " Absolutament prohibit dormir aqui sota multa important ". Jo li he dit al LLuis tranquilament , i automaticament ha fet un bot des del llit fins el seient del conductor jijiji.... no li agrada saltar-se les normes a aquest xiquet jijiji. Be, pero aixo ja forma part d'una altre dia...