martes, 19 de enero de 2010

15 GENER DESERT ULURU


Ens llevem a les 3:45 del mati !!!!!!!!! Si, hem de veure com surt el sol davant de l'ULURU !!!!!!!! L'explosio de colors impressionant farien que el Pep, el Marcal...flipessin tirant fotos com ho fa el japones de les 2 cameres.
Els colors ocres del monolit que contrasten amb el joios vermell de la sorra ens fa oblidar la matinada que hem hagut de fer...Val la pena veure aquest espectacle de la naturalesa !!!!!!

A les 6 comencem un trekking de 3 hores, durillo sobretot quan comenca a sortir el sol !!!!!! Pero ha estat genial !!!!!!



A la tarda fem 3 hores en cotxe fins el Kings Canyon. Pero abans parem amb una piscina a banyar-nos!!!!! Esta be, pero quan ens hi posem es calenta i esta plena de bitxets...en fi, millor aixo que res...

Al vespre, la Colla Pessigolla fan un foc de camp. Quan li dic al Lluis que podriem cantar la Vella Xiruca, ja esta dormint a la tenda jijiji El fet de ser espectadors d'aquests individuus ens diverteix moltissim... Encara que passem bastant de tots...
Fa temps que intento seguir una norma que em va dir una amic meu que crec molt intel.ligent, em va dir que no perdia el temps amb les persones que no li aportaven res... Jo segueixo religiosament aquesta missiva i per aixo nomes perdo el temps amb el LLuis...Ah, i em Uihey, el japones que m'explica la seva cultura i que em sembla interessant....

No hay comentarios:

Publicar un comentario