martes, 12 de enero de 2010

11 I 12 DE GENER . SUBMARINISME A LA GRAN BARRERA DE CORALL



Ara si que ja ens podem morir !!!!!!!!!!!!!!!
La Gran Barrera de Corall es l'esser viu mes gran de la terra i diuen que la segona meravella del mon despres del Gran Canyon del Colorado. Mes gran que la Muralla Xina, l'espectacular calidoscopi es una red de coralls que fan 2.300 Km...
Una de les coses mes emocionants que hem fet es fer submarinisme 2 dies en un vaixell en alta mar...

Al mati ens han portat al vaixell, ens han instal.lat amb un camerot de conya marinera...i a fer submarinisme !!!!!!!!!!!!!!

Jo n'he fet 4 i el lluis n'ha fet 6 i una nocturna !!!!!! I el mes fort es que hem fet submarinisme amb TAURONS...el primer que vaig veure casi m'agafa un atac de cor, pero al final ja m'he acostumat, diu que si no els hi fas res no et fan res... ( no n'estic del tot segura pero en fi..., no vaig veure a ningu que li faltes la cama...)


Al LLuis li ha mossegat l'aleta un peix amb unes dents tremendes...jijij...menys mal que no li ha mossegat una altre cosa !!!!!!!!!

Estem d'acord amb el LLuis que es una de les millors experiencies de la nostra vida...Ah, i a mes hi havien uns colombians encantadors i una noia madrilenya que es deia Cristina molt trempada i que amb 21 anys viatjava sola...Hem vist mil especies de peixos de colors, coral, moluscs, tortugues, esponges, algues marines...IMPRESSIONANT !!!!!

Ara canvi de papers totals, anem 6 dies al Desert...alla a part de serps verinoses no crec que hi hagi Internet...

Martina Font, Cairns, Australia

2 comentarios:

  1. Buuua quina enveja !!!! Brutal pel que comenteu !!!! M'estan agafant ganes de fer una escapada i fotre una puntada de peu al curru !!!

    Una abraçada molt gran i gaudiu del bon temps !!!!

    ResponderEliminar
  2. Que guay! Genial!!! Increible!!! & a sobre amb solet, ple estiu... en canvi, x aqui tot és nuvol, fred i fosc...

    ResponderEliminar